نرم افزار محاسبه کارکرد پرسنل بصورت رایگان

نرم افزار محاسبه کارکرد پرسنل بصورت رایگان 

نرم افزار محاسبه کارکرد پرسنل بصورت رایگان

نرم افزار محاسبه کارکرد پرسنل و تهیه گزارشات کلی

گزارشاتی ارائه نماید

از جمله این گزارشات میتوان به محاسبه کل کارکرد سالانه اشاره نمود 

همچینین مقایسه کارکرد ماهها بصورت نمودار های گرافیکی

این نرم افزار در عین سادگی میتواند نیاز برخی از واحد ها را برطرف سازد از تهیه کننده نرم افزار اقای مهدی محمدی نیز بابت ارسال این نرم افزار تشکر میکنیم  

 

همچنین در زیر میتوانید توضیحاتی در ارتباط با این موضوع بصورت فارسی و لاتین مطالعه فرمائید

 

یکی از نیازهای مدیران امروزی کنترل و نظارت بر کارکرد پرسنل و بهره وری آن هاست. یکی از این موارد کنترل و نظارت بر ورود و خروج کارمندان و همچنین محاسبه حقوقشان بر اساس این اطلاعات است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه‌های پیشرفته با بازار این امکان براحتی و با کمترین هزینه‌ها در اختیار مدیران قرار گرفته‌است. با نصب دستگاه‌هایی که برای همین منظور طراحی شده‌اند در ادارت و شرکت ها, کارمندان در هنگام ورود. خروج با مراجعه به این دستگاه و با استفاده از ابزارهای مختلف مانند کارت‌های هوشمند,اثرانگشت,اسکن چهره و… ورود و خروج خود را ثیت می‌نمایند. این دستگاه‌ها در ابتدا به وسیله کارت‌هایی که در اختیار کارمندان قرار می‌گرفت عمل می‌کردنند اما به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی از قابلیت‌های بیومتریک انسان نظیر اثرانگشت,عنبیه چشم,چهره و… بهره جستند که امکان هر گونه تقلب را از بین می‌برد و سهولت بیشتری برای کارمندان به همراه داشت.

تکنولوژی کارت هوشمند (Smart Card) به عنوان یکی از دستاوردهای نوین بشری، تحولی شگرف در حوزه سیستم‌های کاربردهای روزمره انسانها ایجاد کرده‌است. دو مقوله مهم امنیت(Security) و همراه بودن(Mobility) از ویژگی‌های منحصر بفرد این تکنولوژی است. امروزه کاربردهای این تکنولوژی در سطح دنیا در اکثر زمینه‌ها قابل مشاهده بوده و حتی این روند، رو به رشد می‌باشد. بانکها، مراکز مخابراتی، سازمانهای دولتی، مراکز بهداشتی، مراکز ارائه خدمات، مراکز آموزشی، مراکز تفریحی و… از این دستاوردهای کاربردی این تکنولوژی بهره می‌گیرند.


نوع فایل : Xls

حجم فایل : ۲۵۰ KB

رمز فایل : www.accfile.com

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: نرم افزارهای حسابداری ، ،

تاريخ : یک شنبه 28 آبان 1391 | 9:25 بعد از ظهر | نویسنده : روزبه رجبی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.