دل شکستن هنر نمی باشد

 دختر جوانی از مکزیک برای یک مأموریت اداری چند ماهه به آرژانتین منتقل می شود ، پس از دو ماه ، نامه ای از نامزد مکزیکی خود دریافت می کند با این مضمون : " لورای عزیز ، متأسفانه دیگر نمی توانم به این رابطه از راه دور ادامه بدهم و باید بگویم که در این مدت ده بار به تو خیانت کرده ام و می دانم که تو و نه من شایسته این وضع نیستم.من را ببخش و عکسی که به تو داده بودم را برایم پس بفرست."

با عشق : روبرت

 

 

دختر جوان رنجیده خاطر از رفتار فرد ، از همه همکاران و دوستانش می خواهد که عکسی از نامزد ، برادر ، پسرعمو ، پسردایی و ... خودشان به او قرض بدهند و همه آن عکس ها را که 56 تا بودند با عکس روبرت ، نامزد بی وفایش ، در یک پاکت گذاشته و همراه با یادداشتی برایش پست می کند ، به این مضمون :

 

" روبرت عزیز ، مرا ببخش ، اما هر چه فکر کردم قیافه تو را به یاد نیاوردم ، لطفأ عکس خودت را از میان عکس های توی پاکت جدا کن و بقیه را به من برگردان."

....................................................................................

  

راستی:علم پزشکي ثابت کرده که شکسته شدن دل حقيقت دارد

 

  اگر تا ديروز حس مي کرديد شکستن دل فقط حرفه اما از نظر پزشکي ثابت شده که يه واقعيته ! وقتي دلي به هر علتي شکسته ميشه اتفاقي توي قلب شخص رخ مي ده مثل خونريزي ، جراحت ، سکته يا حتي منجر به مرگ فرد ميشه .

تا تواني دلي بدست آور ***دل شکستن هنر نمی باشد

اگر قلب کسيو شکوندين برگردين ودلشو بدست بياريد هرکس مادر ، پدر يا دوستتون البته اين باعث ترميم قلب شکسته نميشه اما از بار گناهتون کم ميکنه لاقل عذاب وجدان نداريد ، و سعي کنيد ديگه قلب کسيو نشکنين (شکستن دل حتما و الزاماً هميشه عشقي نيست .)

با تشکر از استاد ارجمند حجت اله اسدی نسب

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
موضوعات مرتبط: داستان های آموزنده و مطالب جالب ، ،

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392 | 10:57 بعد از ظهر | نویسنده : روزبه رجبی |

برای یادگیری نیازی به 10 بار خواندن نیست

 

دیگر حوصله درس خواندن‌ ندارم ، آنقدر از این کتاب خسته شده ام که قابل گفتن نیست ، هر‌چه قدر می‌خوانم مثل اینکه کمتر یاد می‌گیرم ، 10 بار خواندم و تکرار کردم ولی باز هم یاد نگرفتم و جملاتی این چنینی که ممکن هست هر کدام از ما در زمان مطالعه از خود بپرسیم.به خصوص که آن کتاب یک کتاب درسی باشد و مجبوریم به خوبی مفاهیمش رابه خاطر بسپاریم. مشکل چیست‌؟ آیا برای یادگیری

 

 

 

باید 10 بار کتاب را خواند؟ آیا باید دروس خود را پشت سر هم مرور کرد‌؟ واقعیت آن است که دانش آموزان و دانشجویانی که این سوالات را ازخود می پرسند روش صحیح مطالعه را نمی‌دانند و متأسفانه در مدرسه و دانشگاه هم چیزی در این باره نمی آموزند.

 

 

 

یادگیری و مطالعه رابطه‌ای تنگاتنگ و مستقیمی با یکدیگر دارند تا جایی که می‌توان این 2 را لازم و ملزوم یکدیگر دانست‌. برای اینکه میزان یادگیری افزایش یابد قبل ازهر‌چیزباید مطالعه‌ای فعال و پویا داشت‌.

 

 

 

محسن حاج زین‌العابدینی دکترای کتابداری و اطلاع رسانی‌ ضمن اینکه شیوه های صحیح مطالعه را بیان می کند از بهداشت مطالعه نام می‌برد. نکته ای که به گفته او بسیاری از افراد بی توجه به آن کتاب دست می گیرند و از این که چرا زود خسته می شوند؟ چیزی از مفاهیم آن نمی فهمند و حوصله شان سر می رود گله می کنند.

 

با تشکر از سرکار خانم ماندانا فروتن نیاز

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
موضوعات مرتبط: روش هاي صحيح مطالعه جهت ايجاد آمادگي در امتحانات ، ،

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392 | 4:22 بعد از ظهر | نویسنده : روزبه رجبی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.